Im not a girl, not jet a woman.

En dag på work avklarad! Pju ! Jag klarade mej utan att få uppkast! (haha vilket ord) och tur vatt väl det! Vatt en bito trött idag, för natten har vatt låångvarigt vaken och mys :)! Inte mej emot! Imon skulle jag egentligen gå stängning 11-20,30 ! Men blev bytt 8-12,15 istället! Inte heller mej emot! Förlorar ju en del timmar, men jag är ju inte den som är den som tackar nej till ett sånt ypperlit bra byte! Plus att jag ska på utbildning 8-9, så snacka om glass pass!

Ååh på tal om glass, de kankse man ska ta sej en bit?! Med maränger och kola sås... gott! Chocklad sås är ioförsej godare, men de är nått pucko som köpt fel =)! Eller lyxa tet med en pizza, nu när jag finailly kan äta! Fick inte i mej mega massa på jobbet dock, apelsin till frukost, lite lite pasta gratäng till lunch och apelsin återigen till fika! Har jag gått och blivit nyttig tros?

Undra om jag ska ta tag i att köpa mitt soffbord snart, när någon snäll gosse vill skjussa mej?! Meeen, måste ju fixa med min yppirliga idee först, och de går inte så bra just nu!



Fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback