Kräk sjuk!

USCH USCH USCH! Jag mår så jäkla dåligt alltså!! Mådde lite halv illa igår på jobbet, men stog ändå ut till åtta lixom! Sen blev de ännu värre när ja sätte mej på bussen hem!! Trodde seriöst att ja skulle kollapsa, mådde så sjukt illa och sjukt ont i hela kroppen! Kunde knappt röra mej!
Sen när ja precis kom innnan för dörren, så börjar ja spy som en kalv, gisses! Jag hatar att spy, de är såå ofräscht! Och de är inte bättre ännu, luggit o spytt hela natten! Fick ligga på golvet o lipa som en liten bebis eftersom ja hade så sjukt ont så ja inte kunde ta mej upp, haha!

Så är jag så grymt törstig men de kommer upp lika fort som de kommer ner, ändå så måste ja ha nån vätska i mej! Usch tycker synd om Timba bus med, han hade också spytt en massa igår :( !!
Kan inte klockan ticka på lite mer, jag måste köpa ny vätska! Kall burk cola typ, om ja pallar gå till affären, men klockan är ju ynka fem på morgonen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback