Soffbord!

OOh, jag har nog eventuellt hittat mej ett soff bord jag vill ha!!! Fast har bara sätt det på internet ännu, så ska väl ike ha för höga förhoppningar! Meeen, jag har kommit på värsta ideen som hade piffat upp det så in i! Till en början är det ett ganska enkelt vitt bort, men ack så snyggt det kan bli! Billit billit också dessutom! Eller ja, det kan blir bra, eller så ser det bara UR fånigt ut med min ypperliga ide! Jag är ju inte den mest kreativa personen som finns i världen, inte den mest händigaste heller! Eller jo, ganska!

Åka och kika på det imorgon kankse?!

Fast kruxet som återstår som är ett big big problem, hur ska ja få ut & vart ska ja ställa mitt nuvarande soffbord?! hmmm. Hur ska ja klara mej utan Pappa i Sverige egentligen med alla mina ilands problem?!?!?
Jag behöver en begåvad person till sånt här! Likaså byta lampor?! Hur gör man?!
Och min bror är i Florida, just nu befinner han sej på en lyxig tre dagars kryssing till BAHAMAS!

Hallååå, vad gör lilla Linda ensamast i världen kvar här?!

egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback