Virus ala sune.

Underbart väder ute tooday! Wihoo! Men jag ska inte envisas med att ta min vår jacka som jag gjorde igår, för de vatt galet kylit ute ändå!! Städat iordning lite här hemma, nu väntar jag bara på min man så han kan dammsuga :)!

Skummt i morse när jag satte på mammas dator, så va de helt plösligt virus på den?! HMM?! Knas att de bara kan komma virus så helt plösligt? För de va de ju inte igår kväll innan ja stängde av den?! Kom upp värsta rutan och stog nått med virus på nätverket blabla, kanske är för vi delar internet med hela huset!? Ändrades till och med bakrungs bild där det stog VIRUS, your computer is infected på?! haha konstigt. Men stängde av den igen, och nu funkar den ypperlit =)! Tur för mej, hoho! Annars hade nog mamma blivit en bito sur :)!

Ska strax göra i ordning mej, sedan iväg för att lämna blod, oooh my good! Att någon ska få mitt finfina blod! Nu har till och med sjukhuset ringt och tjatat att jag måste komma, så är väl lika bra! Kanske har jag något ypperligt bra blod som de vill åt? Undra om ja kommer bli helt svimm färdig efter det?! När man tappas på så mycket blod.. De märker vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback