weekend!

Trevlish trevlish besök yester day =)! Du är för himmla go! fniss fniss!

En jobb dag avklarad av min jobbhelg, massa massa folk todaay! Men de flöt på like always when im working! Fick även finbesök idag! Rickard, Jonna & Theo! Och sedan kom Tina den fina! Min tina, saknar henne så så så på jobbet! Hoppas hon kommer tillbaka kaka soon!

Sitter och väntar på att mitt hår ska torka, så jag kan platta det för att sedan bege mej på förfest hos Maria med fina folk! Men det blir nog nyktert för mej ikväll, upp med tupp imon?! Men vem försöker jag lura nu förutom mej själv, säg nångång jag klarat av att inte dricka vin på en förfest! Redan smånallat lite på boxen, men vi får väl se! Ska ha med mej Timba iallafall, så jag INTE kan gå ut, bra tips hööreni!
Hur som haver, skinnbrallor och en ljusrosa blus ala puff ärm blir dagens outfit!
Hade gärna bjudit er på en bild om min kamera hade haft nått batteri, men ike! Jag borde bli bättre på det!

Maria fnyser nått om pizza?! Men hallåå, jag ska ju försöka banta! Så antingen en Nutrilette eller en sallad för moi? Sallad låter ju snäppet bättre, med en massa kebab sååås! mumms! Ska ju inte banta så seriöst lixom! Bara lite grann! Btw så har jag och Anisa på jobbet slagit vad idag, att vi ska gå ner FYRA kilo till den 20:e februari! Alltså på cirkus tre veckor, håll i hatten! Men det gjorde mej genast mer motiverad och taggad! När vi sprang och vägde oss innan lunch på jobbet, jag hade ju vatt lite smartare om ja vägt mej efter lunch, höhö!
Men ja vet redan att hon kommer vinna, för hon lever bara på sallad och frukt, nån enstaka kötta bit iblaand, men hallåå! Mina matvanor lixom!
BUT, jag ska klara det!! Eller kankse inte fyra kilo men iallafall två!

Wish me luuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback