Hej hallå dagboken!

Har inte orkat uppdatera idag, har varit förjevla seg hela dagen lång. Kankse börjar bli rastlös av att vara ledig?! Fast nej, de är för himmla gött!

Gårkvällen spenderades hemma hos mej med finfina Emma och Maria! Vatt balkonghäng hela kvälla somvanligt. Har alltid så jäkla trevligt med mina vänner! Tur är väl det! Vad skulle man göra utan sina fina vänner?!

Dagen idag skulle spenderats ute i hovslätt ett par timmar med Nathalie, men jag hade dö ont i magen i morse, så orkade verkligen inte göra något typ! Så typiskt! Har inte haft ont i magen nu på ett tag, sen jag började med medicinen. Så de sved till lite extra eftersom jag inte är van vid det längre!

Den här kvällen slutar nog aldelles aldelles bra den också! Efter lite om och men och velande hit och dit :)! Har precis varit ute på en låång promenad med timba, från juneporten och hem, huua! Miss i nassen! Eller det är iallafall mörkarnas mörker ute.! Men han traskade på så fint så, nästan i min takt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback