Helgen.

Haft en galet bra tipp topp helg även denna helgen och det har jag alla mina fina vänner att tacka!

I fredags så va det förfest hos Alec och sedan utgång med klackarna i taket hela kvällen sen blev det efterfest även denna helg med Angelica, Alec, Putte, Daniel och Alex sen vid halv fem snåret tog jag & grabbarna grus en Taxi hemmåt!
I Lördags va de dags att gå upp med tuppen vid åtta snåret, gisses va trött jag va! Men de var bara att tvinga sej upp och bege sej till Göteborg med Alec, Lollo & Elin. Jag och Alec va väl inte dom piggaste där i baksätet! I göteborg sken solen en massa, så de va hur fint som helst! När vi kom hem vid åtta på kvällen igen så vatt de dags för förfest här för att sedan gå ut igen, Harrys Sommarparty! Klackarna i taket även denna kväll, galet skoj! Duktig som jag vatt så skippade jag kvällens efterfest, kännde att de va dags att sova ikapp sej lite..
I går så spenderades hela dagen med Malgot, vi var soffpotatisar hela dagen i ända. Satt bara här hemma o softade. Angelica kom förbi en svänga & kollade på hundtricket med oss. Underbar film alltså, men somvanlgit så slummrade jag till ca 20 minuter in i filmen & vaknade när den va slut! Jag måste vara de tråkigaste film sällskapet ever.

Nu ska jag strax bege mej in på att storstäda här hemma, det ser förbedrövligt ut! Men jag vet inte redigt vad jag ska börja?! Börjar ser ut som en riktigt skabbig grabb lya..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback