Hemma Bra Men Borta Bäst.

Sådär ja, då va men hemma i allas underbara? Jönköping igen. Har haft en tipp topp liten roadtripp! Va skönt att komma iväg från Jönköping lite och ta sej ett par funderingar på sitt liv. Jag måste erkänna att jag varit grymt duktig dessa fyra dagar. Ätit mat som tusan (så har säkert lagt på mej ett par gram eller ett antal kilo), inte druckit en droppe Alkohol. Så min Mamma borde vara stolt :)!

Va på liseberg igår, och gisses va folk de va!! Så inte värt ett åkband, då va va typ över en timmes kö till alla karuseller! Helt galet mycket folk asså! Men vi roade oss på choklad hjulen istället, där vinsterna gick till mej! Woho! Men när i tusan ska ja äta upp allt detta godis?! Kom på att jag har en liten liten gottegris vid namn Tindra. Men insåg dock att det är ägg i Toblerone, så får väl helt enkelt leva på Två kilo Toblerone ett tag framöver och daim, algrens bilar, malaco, twist, Center & Chips... Bye bye beach kropp! (Som aldrig funnits, men den kommer bli längre bort än någånsin.)

Dagen idag har jag spenderat med att storstäda här hemma, så nu är jag fit for fight att hämta hem min lille Bus som också varit på Semester. Skulle vara duktig och tvätta gardinerna också, som resulterade i TRASSELSUDD ala sune. Så får bjuda över Maria sedan på lite terepi arbete, de kan hon behöva :)! Försökte ge mej på att putsa speglarna en gång till med, eftersom jag inte lyckades sist, men de slutade lika illa som andra gången. Suddiga som vet inte vad. Hur i kratten gör man?!

Dags att göra sej i ordning och bege sej till Ekhagen.

Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback