No Alkoholic.

Här sitter jag hemma en fredags kväll med en ledig morgondag! Jag börjar bli en bit rastlös och har lite småtråkigt emellan åt! Men kännde verkligen inte för att hitta på något idag, är så grymt trött! För jevla gött att vara hemma och ta de lugnt egentligen :)! Små pysslar lite och funderar på att börja projektet med att framkalla lite bilder..

Och jag måste börja tänka på mer på mej själv & mitt välbemående.. Så NoNo Alkoholic today! Efter att ha haft ett sådant samtal med sin läkare, så måste man försöka börja tänka om! När alkoholen redan gjort skada på min kropp, så kanske det bara blir värre! Så idag va en såndär dag jag tyckte det känndes onödigt att dricka bara för att. (Får ta mitt avskeeds kalas till Alec någon annan dag) ! Sorry mina fina ladies. Sparar mina alkohol intag till morgondagen istället, då det vankas grillning plus lite partaj möjligtvis om vädret tillåter.! En dag är ju snäppet lite bättre än två iallafall..

Har bara ett & ett halv avsnitt kvar på Tre kronor nu! Håll i hatten! Vad ska jag göra sedan?! Nu när jag aldelles strax kollat på alla 10 säsonger ala 12 avsnitt var ! bohoooo! Får väl börja med tråkiga rederiet eller något annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback