Playdate.

En dag ledigt innan min sista jobbdag imorgon innan jag trippat glatt vidare på Semester! Så det rör mej inte i ryggen att jag jobbar tolv till åtta imon, igen! Eller jo, lite kanske! Hade ju varit skönare att sluta fyra! Men det får gå :)!

Dagen idag ska Spenderas med Nathalie, hon kommer strax och hämtar mej & lille bus. Så ska vi åka upp till hundklubben en sväng och låta de springa och leka av sej en aning! Timba kommer bli överlycklig när han får träffa Naldo, för det var ju typ år och dagar sen de träffades! Ska bli såå kul!
Köpa med oss lite picknik också!

Kameran hänger givetvis med, ska se om jag lyckas få några bra kort på de små liviga liven :)! De kommer väl bara yra runt!



Käärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback