Tisdag

Sådär ja, nu återstår det bara 6 arbets dagar kvar! Innan Semester!!!
Hur fint som helst!

Jobbet flöt på finfint, eftermiddagen/kvällen har spenderats med städning! Sjukt duktig har jag vatt! Städat, diskat mitt jätte berg, torkat golven, slängt gamla vissna blommor, hängt in alla kläder & städat på balkongen!

Har just drömmt bort mej till lite saker på tradera, jag vill byta stil här hemma! Och göra det till mitt bara mitt! Men de dröjjer nog dock. Kan ju aldrig bestämma mej hur jag vill ha det?!

Igår så vatt jag ju hos farbror doktorn, så nu återståår bara alla mina svar! Jag vill ha mina svar nu! Men får hålla tummarna i två dagar till, ända tills torsdag klockan ett prick! huua.. Sen på eftermiddagen igår så damp mina underbara vänner in hos mej när jag låg och sov! Så de vatt bara att pallra sej upp och göra sej redo för Taccogratäng! Himmla gott alltså!



Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback