Uppe med tuppen!


jössös klockan är bara barnet och jag har redan varit ute på Timbas första morgon promenad, så nu blev jag typ pigg bara för det! Projekt! Men ike lätt att sova när telefonen ringer all night long! Eller somnade väl typ vid halv ett ett, sedan ringer de vid tre, jag mummlar mej typ igenom hela samtalet! Sen somnar om och då ringer de igen vid typ kvart i fem, huaa! Mitt i min dröm!

Jag drömmde att ja fyllde 25 och lite blandat folk sånna som man inte umgås med plus familj hade vatt i tyskland och kom o hade överrasknings fest för mej klockan två på natten! Hade en förtjusande granne med vid namn C. Och en liten dejt som ja aldrig hann förstå vem de vatt! Typiskt! Kanske va de mannen i mitt liv?

Nu ska ja försöka sova ett par timmar till innan dagens äventyr med Maria & Alec!

Nattinatt skatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback