Jag älskar att ni hatar mej!

Igår vatt det awesome väder!! Så hela långa dagen spenderades med Maria, promenerade ner till Stan ända från mej, snacka om att vara hurtiga! Hände lite turbulens på vägen ner, va visst någon som skulle komma och spela allan ballan mitt på ljusa dan! Boom pang wow sa de mot lilla Lindas axel! Så det va en ganska roande tripp ändå, vi levde på det hela dagen lång! Iallafall blev sedan lunch på twin och sedan en massa massa olika ärenden! Huuah, vatt helt slut när vi kom hem! Men kvällen spenderades hemma hos mej med mina underbara Maria & Angelica! Sen kom J;et och vatt tok mysig! Sånt gillar vi!

Dagen änsålänge har spenderats med min käre Far! Blev en bit chockad när han tutade på mej när jag va ute på promenix. Suprise Suprise! Om fyra dagar åker han igen, så imon ska vi umgås massor med extra! En klippning och Slingning har jag lyckats tigga till mej också :)! Kanske att jag behöver nått mer? Massage eller så, får tänka på de ett slag!

Ikväll blir det grillning med tipp topp vännor ala Kålgården!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback