Keep up your good work!

Sorry för dålig uppdatering (igen)!

Dehär kan ha varit den jobbigaste och hemskaste dagen i mitt liv!!
Kom precis hem nu efter att spenderat kvällen/natten på ett ställe där man inte glädjs åt att vara! Fast på sätt och vis gör man det, när sånthär väl händer! Jag hoppas hoppas från hela mitt hjärta att allt kommer bli bra igen!!

Nu är det dags att krypa till kojs, döds trött som jag är!
Men det blir inte många timmars sömn, och heller inte sovmorgon på min lediga dag imorgon som jag sätt ifram emoot sålännge! Men det är en värdslig sak! Jag ska upp med tuppen imon för att åka till dej !!

Just nu i skrivande stund så förstår jag fortfarande inte varför vänner blir sura för sånna saker och ting?! Jag blir lite less på det faktiskt! Om jag inte hade varit hemma efter jobbet idag så kunde det gått riktigt riktigt illa!! Sen va ja dum nog och åkte iväg i 2,5 timme cirkus, och det va jävligt dumt av mej såhär i efterhand!!! Även att Jimmy va här medans jag va borta, så känner jag mej dumdumdum dumma mej!

Mina underbara vänner får klara sej utan mej ett par dagar nu! Ni har ju varandra sålänge.
Det finns folk som verkligen verkligen behöver mej just nu, så jag kommer finnas där!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback