Underbara!

Jag är så tacksam över att jag har mina underbara vänner! Dom har inprincip hållit mej sällskap hela veckan! Ja, jag tror banemej att dom varit här varje dag♥

Idag kom de och "kidnappade" mej för att vi skulle dra oss iväg på lite små äventyr. Åkte till ekohallen, och gisses va fina saker de har där! Det har jag totalt missat. Massa fina inrednings prylar.!

Ska börjar jobba imorgon igen, ska bli skönt på ett sätt! Fast kankse inte så jätte taggad på att gå upp mitt i ortan! Undra om jag kommer orka med en hel arbets dag med en massa stress & en massa människor!



Vill visa all min kärlek men hur förklarar jag, de hemska som har hänt, omöjligt! 
För skuggorna finns kvar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback