Inget stoppar oss nu!

YES!
Jag känner mej redo, fast ändå inte! Fy fanken va de är svårt att packa, inte tusan vet jag vad ja vill ha på mej på lördag? Men får nog nöjja mej nu, kankse om ja ska hitta någon mer party outfit kanske? Annars så kan jag ju shoppa en massa där nere! Att jag ska!

Strax nu läggdags!
Så man orkar upp med tuppen i möra, för dusch & dylikt och packa det sista!

Gött att fått naglarna lite små fixade idag också :), mina korta naglar såg ut som skit! Ioförsej är de fortfarande korta, men ack så fina. Lackat dom på Salong, snacka om vardags lyx!

Nehee, om ja ska försöka hitta en väska ja kan ha som handbagage med?!
Har nada väskor typ ju!

Imon börjar vi Semestern med att käka frukost ute innan tåget går mot Göteborg!! Mys!

Hör imon mina vänner!
Natti natti !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback