Söndag!

Finally är min jobb helg över! Helgerna springer faktiskt på galet fort! Så imon har jag en day off! Ska bli skönt att sova ut lite, då det inte blivit mycket sömn denna helgen heller! Eller veckan snarare. Precis städat nu, så jag slipper det imorgon, jag är så himmla smart! Men ska väl ta ett varv med dammsugaren imorgon iallafall, kan behövas nu! Det stökas ner så himmla fort här hemma!

Igår vatt det en tipp topp lördgag! Började med lite förför fest hemma hos mej! Sedan förfest hos Alec med en massa fina vänner & mindre fina inte vänner?! Höhö! Sedan blev det utgång till Harrys ala Sliver! Och det vatt klackarna i taket även denna kväll, galet skoj! Så vi tog allt hem den floppiga Torsdagen! Harrys & Sliver är så jäkla bra nu förtiden, massa folk och super bra musik! Kul att träffa på en massa gamla bekanta också!

Nu inväntar jag solsidan sedan time out och sist men inte minst Bigbrother!!

Hoppas ni har haft en wunderbar helg!

Hörs imorgon!

Tjyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback