Svartskalle stoltast i staden!

Sådär ja, nu börjar jag blir rastlös till tusen! Nu räcker det med alone time banemej! Får väl roa mej med att dammsuga tills sällskapet kommer kankse, så det blir gjort!

Vatt nere på stan en snabbis innan, men jag känner mej fattigast i staden ever, som måste planera min inköp med mina små kronor jag har! Eftersom jag inte har något bakomatkort, för det har Linda minsann tappat bort! Fatta att man är en bit handikappad utan det, man är på tok för bortskämmd med allt egentligen! Inget busskort har ja heller, och jag kan ju ike köpa ett nytt heller! Fasiken! Får bli att paya buss med mina sista slantar..

Om man ska ta och fixa den sista tvätten och dammsuga lite då kankse, så är allt tipp topp sedan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback