The weekend!

Sådär jag nu har helgen sprungit förbi som aldrig förr, igen!
Och jag har bara luggit på sofflocket helaste helgen typ, med min irriterande hosta som tar kål på mej!
Fredagen spenderades hemma med J, lördags kvällen likaså. Lagade lite gott käk, hasselbacks potatis & fläskfile! Så jäkla gott, förutom att jag glömde bort mina jäkla potatisar i ugnen, så det blev en bit brännda! Så jäkla typiskt när man väntat mer i en timme på mat! Men asch, pettitesser! Det gick ner som smort änna!

Idag efter att luggit hemma en hel helg så har jag haft en tipp topp dag med Elin och Alec. Lagat mat, spagetthi och köttfärsås! Lyxade även till med dessert, choklad pudding med grädde av en totuch av vanilj! ack så smarrit! Trevligt söndags nöjje med underbara vänner minsann! Nu sitter jag här och håller tummarna för fulla muggar för A. :) !

Kom precis hem nu och tatt mej en promenix med Timba min lille kille!
Funderar på om man ska pallra sej bort till Topra igen, Till Lollo en svänga kankse!
Björnen sover ju bara ändå :)! Söt nöt!

Hörs senare eller imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback