Underbara dag!

Helgen har bestått av jobb jobb och åter jobb!
Fredas work all day long, sedan en lugn hemma kväll på kvällen.
Lördags work sju till fyra, men ja droppade väl off lite tidigare som vanligt!
Och idag work Nio till Fem, eller ja det blev tre för min del, vatt tok lungt på jobbet hela helgen! Och eftersom vi är så grymt duktiga och jobbar på satan i gatans snabbt så vatt vi färdiga super tidigt :)! Skön att gå hem, men de tar ju på lönen sedan, bohoo! Men har haft en awesome dag på jobbet idag! Började med när ja kom i morse, så fick ja paket! Mina jobbarkompisar är de bästa ever!! Det gjorde heeela min dag! Ni är för söta, tack tack och åter tack!! Sedan på rasten njöt vi av glass med choklad sås och banan ute i soolen! MUMMS!

Precis hemkommen från Rickards 25 års kalas nu, hela 16 presenter fick ja ihop :)! Inte illa pinkat!

Nu är det dags för häng på balkongen och se fram emot min lediga dag imorgon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback