Hetare än Lava.

Just nu sitter jag här hemma och är allmänt fly förbannad! Mest På Rihanna, som är en jäkla stor TÖNT!! Uppträde igår men inte idag? Seriöst? Vad är detdär? Hmm. Fett Knas jävlaa trippel egobitch. "en vacker dag ska jag rätta till hennes raka näsa" !! Go for it!!!!

Sen sitter jag och små muttrar lite över att min Iphåne helt plösligt bara vägrade sammanbeta med mej? Hallå va tusan är det för stil då? Den är svart, bäck svart som natten!! Och jag hör hur det plingar min lille ljuvliga sms ton, så det är ju för jävla surt att jag inte kan läsa? Utan bara höör! Åååh jag lacka ur! Hoppas den vaknar till liv imorgon, pigg och glad som aldrig förr.! Jag tyckte väl att den klarat sej ovanlgit länge för att vara mej, så de va väl för bra för att vara sant kanske? Men sesså, vakna imon du vackra phåne!! Annars äre kört för mej att komma upp med tuppen hela helgen.! Huuuua!

Annars förutom det så har jag haft en bra dag idag :). Först lite Ikea Frukost med mr H., sedan dirrmod dags att börja jobba. Hujedamej va folk de vatt idag. Höstlov hela dan, varje dag! Så tiden sprang på fort fort fort :)!

Gårdagen började ju mindre kul, inte kul alls faktiskt, usch.! Men slutade tillslut jätte bra :)! Blev sedan lite lunch med Angelica. Gav Angelica och Alecs hejdå kramar för de skulle bege sej ut i stora vida världen. En snabb visit på staden med Maria (Mia) och Klara. Sedan hem till min del av stan med Maria. Kvällsingen spenderades med mr H. Kvälls promenad till Mask, karatefylla ala webb tv, en massa tjöt och bara allmänt trevligt :)!

Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback