Keep it up!!

Idag har det varit ännu en kalas lugn dag på jobbet, så trippade minsann iväg lite tidigare :)! Tänkte gå redan vid fyra, men vid halv sex gav ja opp! Å tackade för mej.. Träffade på Lollo efter work, så hängde med henne in till Ikea en sväng. Så fick med mej lite ljus hem :)! Så mysigt så.. !

Gick till Mor efter jobbet för att hämta min lille bus som vatt där och lekt med Bella!! Tiggde till mej lite mat & godis. För himmla smidigt!

Gårkvällen spenderades en stund med den där fina Mary och sedan kom Angelica vid åtta snåret och bytte av henni, för då vatt de läggdags för lillfisen Tindra! För himmla mys. Jag saknar tusan dom tiderna lite, när det alltid va folk hemma hos mej, spelar ingen roll vilken tid på dygnet de vatt! Tidigt på morgonkvisten, sent sent på natten, när ja va på jobbet, hela dan varje dag så att säga..! But i liked it.

En annan läkare hade ringt mej idag, mina provsvar har kommit! woooiaa! Men givetvis missade jag båda samtalen. Sedan när ja ringde upp, så fann de ike den läkaren som hade ringt mej. Så fårgade jag dom om inte hon såg svaret på datorn. Och jajjemen det gjorde hon. Men hon fick inte säga något, måste vara en läkare som berättar?.. Va tusan?! Så får helt enkelt hålla ut tills imon då läkaren själv kan ringa. Om det inte hade varit nått så känns de ju lite som hon lika väl kunde säga det? Eller? I donät know, deras regler kankse är sånna?

Wihooo. Äntligen har jag fått mitt AVI, så imorgon blir det att hämta ut mina skor! Håller i tummarna nununu!!

Är visst ledig i tre dagar nu! Tusan så skönt! Fast va ska man sysselsätta sej med troos?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback