Nyklen till frihet.

Ringa upp dig mitt i natten, som en eldfluga utan ljus.
Du var där som en långsam brinnande fackla.
Jag var en nyckel som du kan använda en liten vända.

Så trött att jag inte ens kunde sova, så många hemligheter jag inte kunde hålla.
Lovade mig själv att inte gråta.

Det verkar som ingen kan hjälpa mig nu.
Jag är i djuppet, det finns ingen väg ut.
Den här gången har jag verkligen lett mig gå vilse.

Kan du hjälpa mig att komma ihåg hur de är att le?
Gör det på något sätt alla sätt verkar vara värt de.
Hur i hela friden hamnade jag här,  avtrubbad?
Livets mysterium verkar så bleka..

Jag kan gå där ingen annan kan gå!
Jag vet vad ingen annan vet!

Allt är klippt och torrt.
Dag och natt, jord och himmel.
På något sätt kan jag inte tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback