Pantat & Såld.

Vatt sjukt taggad för work idag. Men sen vid fem snåret blev ja trött som attsingen.. Vatt nog för att ja va kassa, det händer lixom fööör lite där för min smak, så man blir en aningen rastlös när man sitter där på en stol en hel dag och ser klockan framför sej helaa tiden! Men de flöt ändå på fin fint tillslut!

Tog mej en lång promenad efter jobbet med Mammi, Bella & Timmo :) !

Nu är det nog snart läggdags igen tror jag.
En jobbdag kvar sedan ledig heelg! Wihoooo !! Jag ska inte har några förväntningar alls inför helgen för då blir det bara pannkaka av alltihopp! Men jag håller tummarna för att den ska bli sjukt bra!!


Idag hade jag på mej min nya mössa, vårvädret till ära!! Men den är lite för stur.
Så måste försöka finna mej en annan?
(Lite lam bild, i know! Men orka, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback