Sjukt Bra!!

Haft en SJUKT bra helg!! Jössös, jag små fnissar lite för mej själv här hemma nu efter alla helgens händelser & bravader! Haha.

Fredagen började med lite Vin drickande hemma hos mej, med Angelica & Mary. Efter aldelles för många glas så begav vi oss ner mot staden! Droppade av Maria och Jag och Angie fortsatte till Harrys/Sliver. Vatt inte så mycket folk i fredags dock, men det hann hända en massvis skoj ändå! Haha. Håll i Hatten!

Igår så började Jag & A med lite lördags lyx, fin middag på Twin. För himmla gott. Det ska bli vårat nya nu, varannan Lördags it is!! På kvällen vankades det förfest hos A. Trevlans Trevlans !! Sedan trippade jag och angelica vidare till Harrys/Sliver ännu en gång! Och jössös va folk de vatt! En massa roliga människor!! Och även massa knasiga händelser like always! För jevla roligt!! Galet.

Idag va tanken att ja skulle på Chihuahua Träff, men mitt batteri hade visst dött, så jag sov visst lite längre än planerat! Timba också! Hoppsan sa!

Dags att ge sej på lite städning, då hyresvärden ska komma hit och fixa trixa sedan. Då får jag tusan banemej inte förglömma att säga till om min TV, som inte funkat på år och dagar.

Tack till finaste A för en galet bra helg!! Det måste göras om och om igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback