Suuunday.

Vilken bra helg jag har haft! Trotts att det varit jobbhelg så har jag hunnit med att roa mej lite halvt också :)!

I fredags blev det bara chill afton hemma hos mej med Maria & Tindralicous och Timbalicous förståss. Upp med mörkret tidigt på lördags morron, vatt laddad till tusen för en galen jobb dag. Men de vatt en konstig lödrag, inte mycket folk alls. Tji fick jag.

Lördags kvällen spenderades med fina jobbakompisar på Halloween mys hos Sussi ute i Ölmstad. Trevligt och Mysigt som tusan! Hon är för himmla söt! Hon går verkligen in för allt! Gravstenar i trädgården, spökklätt hela hemmet med döskallar, spindelnät, pumpor, spöken osv. Galet mysigt! Bjöds också på god mat, dessert, fika, godis, chips och drickbart! En massa tjötande och lite Wii Spelande :)! Jag är ju kung på att dansa! Timba vatt en aningen trött när han kom hem sedan, efter alla söta barn som verkligen älskar honom! Han likaså :)!

Blev sedan en liten utgång till Harrys/Sliver med Klara och Kajsa mötte upp Ronja & Co. Trevlans Trevlans :)! Men så knasigt, det är fullsmockat med folk, säkert hela Jönköping ute. Men ändå känner man inte igen en ända jäkel typ? Konsitgt. Har Jönköping förökat sej eller?

Jobbet idag gick kalas kalas, en aningen ganska så mycket trött bara. Huuua, inte van vid att gå ut dag innan work längre. Men det flöt på fin fint ändå. Jag är ju trotts allt en super kvinna!

Trött som tusan nu! Men ska pallra mej ner till Angelicatten en svänga iallafall tänkte jag. Inte träffat henne på helaste helgen ju. Så sova kan ju faktiskt vänta, åtminstone tills inatt.!!


haha.

Fin fin maräng swisch med hemgjorda spök maränger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback