Tacco Mys.

Jäklar vad jag har varit effektiv nu. Det va ett himmla bra att har Tacco mys som ett mål. För jäklar vad det gått undan här hemma. Nu är det skinande skinande rent här hemma igen. Men de stökkas nog ner snart igen :)! Det är jag nämligen en expert på..

Nu ska ja bara kila ut en svänga med hundarna sedan ta min rödlök & taccokrydda och promenera bort till Lollo. Ett litet knyt kalas, och woooila vips så har man alla ingredienser till en lyckad Tacco!

Känner mej en bit lättad för morgondagen, då dom bytte pass på mej :)! Från mitt värsta hat pass. Wihoo! Så nu behöver jag inte ha ångest för att trippa till jobbet imorgon :) ! Galet taggad för work imorgon!!

Dags att kila.


Har på mej min nya skjorta kvällen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback