When we stand together...

Fortfarande inte fått något bra svar och här gick jag och väntade hela dagen lång på att läkaren skulle ringa, så hade hon inget vettigt att säga alls. Förutom att hon skulle prata med farbror doktorn och se hur dom ska göra. Men de sa hon ju igår med? Förhoppnings vis skulle hon ringa upp senare idag, vilket hon inte gjort så antar att det blir imorgon. Gaah. Jag hatar att vänta!

De vet tydligen inte så mycket om dehär, eftersom den är hyffsat ovanlig.. Så dom håller på och utreda mitt lilla ärende? Men förstår dom inte att jag kanske också vill veta lite? och få lite information..!
Vårdcentralen är tusan inget att hänga i granen!! Hoppas på att få remiss upp till sjukhuset, där kanske dom är lite mer vettiga!

Måste ju först och främst få reda på om jag kan jobba eller inte, eftersom jag jobbar i helgen?

Jaja, Tiden läker alla sår.

Ska kila ner på stan en svänga nu tänkte jag, måste sysselsätta mej lite.


ska svira runt i min lilla präst lookaliike stil.

btw, jag ser väl inte sjuk ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback