Wtf?

Asså herreguuud. Jag vet inte redigt va ja ska säga. Orka att vissa personer ändras från dag till dag? Och skickar cepe sms, fast man ingenting gjort? Gaah, min lille skalle kokar över just nu. Men jag kunde inte bry mej mindre helt enkelt, men man blir en aningen bitter! Sånt här tar tusan på mej.. Jag orkar inte! Så jävla snäll som man är hela tiden. Så får man bara pannkaka tillbaks. Inte rättvist.

Iallafall shit the same om å om igen!

Har iallafall haft en tipp topp dag på work :)! Har varit mega skoj skoj att jobba idag och tiden flöt på snabbt som bara den! För himmla gött.

Imon är det jobb 7-4 sedan blir det en afterwork eller nått i den stilen med Hairy Mary och Angelicatten :)! Det kan ju inte bli annat än lyckat? wihoo!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback