Ding Ding Värld.

Hujedamej. Blev visst hemma ifrån jobbet idag. Vaknade opp med en sån satans magvärk. Stapplade mej ut med Timba vid sex i morses, för att ja tänkte att ja åker till jobbet iallafall. Men en kort kort promenad, där jag typ fick hålla mej i staketet medans vi gick. Huua. Jössös vilka knivhugg det känndes som ja fick i magen.. Så för en gångs skull fick min kropp som vägrar sammanbeta med mej faktiskt bestämma..! Att det kanske är bättre att vara hemma.

Men nu efter ännu några timmars försök till sömn, så känns det snäppet bättre faktiskt. Tacka gudarna för det!! Så nu sitter jag här och är rastlös istället.. Typiskt!

Har telefon tid med min läkare på Fredag, då ska ja tusan be om att få göra nya prover.! För att äns se om min infektion i magen är kvar eller inte. Kan ju va bra att veta!

Om man ska försöka sysselsätta sej en bit, frågan är med vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback