Godmorgon!

Nu är klockan mitt i natten hos er och jag har precis ätit frukost :)!

Idag ska vi först åka till ett annat Kamera Store och se om dom har min kamera där, sedan ska vi åka till "down town", något typiskt kinesiskt tempel där eller nått. Där man köper låssas pengar för riktiga pengar som man sedan ska bränna upp & ge till de döda..Ibland har dom mycket knasigt för sej här nere, men vilken Buisness!

Efter det så tar vi taxi vidare till Hårsalongen och tvättar håret igen! Varför tvätta de själv när nån annan kan göra de åt än :)?! Lyx Lyx!
 
Saknar min lilla Timba bus!!! Hoppas du mår bra ♥!
Tycker så synd om min hundvakt, som varit jätte dålig denna veckan & luggit på sjukhus :(! Krya på dej vännen ♥ !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback