Goos!

Födelsedags kalas över, sjutk gott med hemlagat :)! Har äntligen min lilla bus hemma! Så mys!! Nu sitter vi här och gosar, han har även hjälpt mej att slå in lite paket & julklappar :)!

Att man är ute i god tid med Julklapparna i år! Fast mer måste givetvis köpas, långt ifrån klar! Måste köpa Julettiketter med, annars förglömmer jag nog snart vilket som är till vem.. Det kan ioförsej bli kul det med..

Visste ni att det är Mjukisbyxans dag idag? Bäst att switscha om!

Nu är klockan 4 på natten i mitt huvve, så jag börjar bli sjukt seg plus skalle värk! Det är konstigt igår va ja i Kina och Idag sitter jag här?

Det är förövrigt sjuk kallt här i Sweadala, brr! Och i min lägenhet, då inte ett ända element är på!! Måste ringa Hyresvärden snart. Har lite små grejjer som måste fixas! Tillexempel min TV som jag varit utan i hur många månader som helst, typ ett halv år, om inte mer... Galet att ja klarat mej?

Hallå, jag ska jobba imon?! Hur gör man?



HAHA! Jag gillar domma sköna bilderna!
Snacka om asgarv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback