Home Sweet? Home...

Sådär ja!
Då befinner man sej i Sweadala igen!! Resan gick tipp topp!! Typ..
Taxi till tågstationen, då jag och pappa höll på att krocka! Jössös det va SÅ nära. Shit. Tillochmed lille Far blev nervös.. Shit. Det hade ju vatt förjävla typsikt och krocka samma dag man ska åka hem.. Men vi kom tillfram slut hela & rena!! Tåg, Tunnelbana & Macgave till flygplatsen! Checkade in bagaget. Och vi Chansade på att ta med oss alla väskor. Jag fick checka in mina två!! Wihooo! Men det fick inte B dock :(! Så aningen bitter där ja & lämna en väska! Knas?! Fick typ med mej allt, några grejjer kvar i China dock, som inte fick plats...

Flyg en himmlans massa timmar till Frankfurt. Kunde inte sova nått typ.. Gav B en hejdå kram i Frankfurt då han skulle vidare till Chopenhagen och jag till Göteborg!! Så strosade runt där själv två timmar.. Roade mej med Taxfreen.! Flyget från Frankfurt till Göteborg gick i ett swisch. Men 1,5 timme är ju en pice of Cake. Rickad och Jonna kom å hämtade mej i natt, racer fart hem till Jönköping..

Fick en överraskning när ja klev innan för dörren :)! Ballonger & Paket :)!!

Så nu sitter man här. I jönköping. Och jag har redan tröttnat på att vara hemma... Det är ju fett tråkigt? Vad ska man göra lixom? Åka och shoppa i alla miljoner affärer på A6? Turista?! Ja you name it. It sucks!

Men ska snart åka å hämta min lille bus iallafall :)! Som ja saknat honom!!!
Sedan blir det kalas för mej hos Mammii! Inte helt fel att firas så många gånger :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback