Okänt nummer.

Ännu en jobbdag av klarad! Håll i hatten vad dåligt jag har mått idag på work, illamående och ont i magen! Bohoo! Men jag pinade igenom mej ett 9,5 timmars pass! Jag överlevde! Huaaa. Ska nog göra ett litet test tyckte Bossen, eftersom jag tillbringat den senaste tiden i Kina. För att vara på den säkra sidan lixom!

Gårdagen va en mycket bra ledig dag :)!
Hade hund play-date med Natta och Naldo & Akilles och Malin & Diva. En jätte gullig tjej som vi träffade på Chihuahua träffen! Köpte med mej mackmakeriet till mina små töser så hade vi picknick vid rocksjön medand hundarna sprang runt och busade! Men gisses så kallt de vatt. BRR!

På kvällsingen fick jag äntligen träffa mina underbara vännor! Som jag inte sett på en Månad! Lite välkommen hem våfflor hos mej. Super mysigt! Fin Fina blommor fick jag med :)! Sen hade jag min lilla paket utdelning :)!

Dags att betala lite räkningar, men Swedbank vägrar ju att sammanbeta för tillfället! Typsikt! Sedan blir det nog läggdaggs skulle jag tro. Då jag ska upp med tuppen imorgon. Jobb 7-4 !
Men sen äntligen ledig HELG!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Schyst presenter men inte din hund vakt :)

2011-10-28 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback