Sicksicksick....

Ligger här i sängen och snörplar! Vaknade upp förkyld som tusan idag!! FYBÖVELEN!!! Varför detta lixom? Jag blir aldrig sjuk, så varför just nu? När man är iväg?!! Tusan Tusan!

Begav mej iallafall ut på lite shopping idag, som plåster på såren!! Trodde de skulle hjälpa så jag blev lite friskare, men det gjorde det nämligen inte! Bohoo! Tog endast en våning av ett annat Shopping Mall idag & 13 kassar med mej hem, inte fy skam! Ska väl bocka av en vånging till imorgon, men då ska ja banemej släpa med mej min Handbagage väska som är inköpt. För det är ett HELL att bära på så många kassar.... Speciellt när man inte har någon energi och inte kan andas med lilla snoken!

Öff. Orkar inte skriva idag.

Vill bara bli frisk frisk frisk...!
.


Myser i min nya "great wall" hoodie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback