Spa Day.

Började dagen med ett väl uppdukat frukost bord! Inklusive Sture Ost som jag släpat med mej ända ifrån Sverige och Oboy! Så det kan inte bli bättre!

Sedan åkte vi vidare på Massage! Snacka om Helkropps massage. Ryggen, axlarna, baksida ben/lår, fötterna, framsida ben/lår, magen, armarna, händerna, fingrarna, huvvet, öronen och ansiktet. Herremin körs va skönt de vatt!! Även en Ansiktbehandlig på det! Så där låg jag och gottade mej i TRE timmar. Vardags lyx! Efter det gick vi ut och käkade, Grillspätt med Pommes och svartpepparsås. Även den maten vatt god och jag är fortfarande kry i Magen, gisses så jag äter här nere! Men är det semester så är det!

Efter middagen begav vi oss till Nagel salongen, där det blev rosa Tippar med silvrigt glitter, jätte duktiga! Valde väl en aningen för långa kankse, eller så är jag bara fett ovan! Men snyggt är det!! Sen fixade jag även tass naglarna också, så dom är också fin fina :)!

Träffade en trevlig tjej där, som frågade vart jag va ifrån o så. Hennes mamma bodde tydligen i Sverige eller va de va :)! Super trevlig vatt hon! Fick hennes nummer och email? Haha. Engelsk talande dock, men det börjar flyta på lite nu !

Har det super gött här nere!! Så skönt att bara vara ledig och ta dagen som den kommer!! Saknar lilla Timbalicous dock, men jag vet att han har det bra!! ♥

Inte gjort åt en ända krona änså länge :)! Billit billiiit!! Men imon är det dags för en HEL dag med shopping! Då jäklar ska jag sätta snurre sprätt på mina egna money... eller? Förmodligen.. Ne juste ja, glömmt att växla tills imon ^^! hihi.

Dags att bädda ner sej till en film, shit va gött att ha med sej dator!! Kolla på film på natta kvisten, lyssna på sin spotify! You name it!! Gonatt där hemma!



Mina nya naglar :)!
(Ser muppit ut att ta kort på händer, haha)


Någon scary ansiktsmask på mej, men ack så len baby hy man fick efterråt och so fresh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback