Friday.

Precis hemkommen ifrån frisören. Varit där och tvättat håret igen! För himmla gött. Tvätt, Huvudmassage,  &inpackning och Axel massage. Dom är så imponerade av mitt hår, många frisörer vill komma och klämma & känna. Det tycker det är så leent och fantastiskt? Sedan tog vi taxi därifrån och åkte å köpte bröd & sedan taxi hem igen! Det blir en himmla massa Taxi åkande.

Ikväll ska kocken laga mat här hemma! Ska bli super gott med Hemlagat! Ätit ute varje dag sen vi kom hit.! Värkar vara en bantnings hets hemma nu. Alla värkar banta? Gisses, tur att jag inte är hemma! För jag har nog lagt på mej några semester kilon här nere! Så mycket som ja ätit varje dag och en massa goggo! Huua, så kanske borde jag delta i hetsen när ja kommer hem?

Det är redan fredag idag, GALET! Vad tiden tickar på! Att resa ger bara mersmak till tusen! Det är ynka ca en vecka kvar nu bara :( ! Jag vill inte hem alla redan. Vad ska jag hem och göra lixom? Jobba? Inte kul, inte kul alls! Men nu har jag bara ett problem kvar hemma att ta itu med. Sedan efter det ska allt bli tipp topp! Så då ska jag styra upp mina planer jag har :) !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback