All that you have is...

ÅÅH!

En bit irriterande att inte Facebook funkar här nere. Så man kunde ha lite banankontakt med omvärlden. Knepigt! Nu när man är sjuk & allt :(! Då måste man ju roa sej med nått. Men gottar mej med Tracy för tillfället & ska styra upp mina inköp :D!

Men tack Hotmail att det finns, där man iallafall kan spana lite sått =)!
Och det är iallafall två som saknar mej där hemma, Angelica & Klara ♥!! Hihi! Saknar er också, som tusan!! Tänk att det  BARA är två stycken som skrivit i min logg medans jag varit borta? Förutom Grattulationer förståss.. Men shit va saknad man är hemma alltså! NOT!! Men jag nöjjer mej mycket väl med de lilla :)! Hellre få riktiga vänner än många falska? Inte sant?'

Fått två GRYMT värmande Meddelanden ocskå!!
Önskar jag kunde ringa er nununu!! Men Vi ses när ja kommer hem mitt ♥ !!

Just nu saknar jag allt (okej inte allt)! Saknar min lilla bus också, så in i!!! Men är väl lite känslig när man är sjuk och lyssnar på Tracy samtidigt! Haha! Men nu ska ja inte klaga på pettitesser...!

Jag har de ju trots allt SJUKT bra här nere!!




Haha! Hittade en gammal bild. Vilka jäkla smile vi har?


Kommentarer
Postat av: Nathalieg

Jag har skickat sms till dej!!!! Så jag tänker på dej! Och kommenterar på din blogg JU!!!!! ses snart! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback