Thanks for a good Birthday!!!

Hej Hej Hej!!
 
"Hemma" nu efter två dagar slash en natt i Shanghai..! Helt slut i benen, efter allt gående, blir tidig läggdags idag! Blir lite förvirrad här i min skalle när ja sitter vid datorn, där det står att klockan är 16.50! Herrugud! Här nere är klockan 22.50. Tänk va konstigt egentligen? När ni går upp på morgonen så har jag redan hunnit med att göra massor då det typ är efter middag här nere! Konstigt.

Hur som haver!
Hade en helt Fantastiskt, Underbar & Awesome födelsedag!!!
Dagen började med att strosa runt lite i Shanghai, lunch på Subway (inte så flott kanske, men gott. Som btw va mycket billigare här än i Sweadala, En hel macka, tre st halvor, en kaka & 5 st 50 cl läsk, ynka 142 kronor, de ni mina små Subb vännor :) ).  Strosade runt lite till, satte oss på en uteservering och tog en Drink, eller två? Sedan strosade vi runt lite till. Innan det va dags för Tre rätters middag på en super fin Restaurang! Det vatt den godaste maten ever typ!! Krämig Broccoli soppa till förrätt, Oxfilee med tryffel mos & rödvinssås till varmrätt och "Lava" Chokladbakelse med vaniljglass till Dessert. Mumms!
Några frensh Martinis på det med :)!!

Sen gick vi til Hotellet och gjorde iordning oss. Tog sedan Taxi till en Very Famous Nattklubb. Där det kostar tusenlappar för att bara få sitta vid ett bord (!!). Där blev det Champange, Whiskey, Drinkar och Tårta.! En tradition här i Kina är tydligen att man kletar grädde på den som fyller år. Så jag va lite Maja Gräddnos igår :)! Vid två snåret traskade vi hemmåt till Hotellet.

TACK Bästaste Pappa för en jätte jätte bra Födelsedag! Ett minne för livet! Att fira sin 23 års dag i Shanghai är tusan inte fy skam alltså!! Tack för paketen också :)!

När vi va på den nattklubben, då önskade jag banemej att mina Fina vänner va här!! Jäklar vad vi skulle röjja. Sjukt bra musik! Och fullsmockat med folk. Men jag hade ganska kul åt att kolla på alla Kineser som dansade, hahaha!


Nice utsikt från Resturangen igår.

Förlåt om det blir en massa babbel. Men de är för mej själv också, så jag kommer ihåg vad jag gjort :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback