Yo Yo Yo!

Första jobbdagen flöt på finfint. Typ iallafall :)! Att det hinner hända så mycket på bara några veckor?! En massa skvaller :), sjukskrivningar, bebismage, kuttningar i fingar osv osv... Såå jag har saknat mina fina workmates!!

Efter jobbet tog jag med mej Timba bort till Morsan, skönt att ha dom så sjukt nära :)! Tiggde till mej lite läsk, då mitt kylskåp verkligen ekar tommare än tommast. Fast de gör det väl alltid? Lämnade lite post också, som kommit hem till mej på något konstigt vänster? Knas. Sedan tog vi en kvälls promenad med hundarna.

Nu är det snart läggdags här känner jag. Trött som tusan och upp med tuppen imorgon. Hur i sjutton gubbar ska det gå? Aldelles aldelles förträffligt såklart!

Jobb 7-4 imorgon, sen kanske lite vin mys med några från jobbet. Om ja orkar?

Nähä, dags att krypa till kojjan eller kanske slå in lite mer julklappar? Så inte mamma spanar imon när hon ska ut med Timmo :)!
.


I kina är det fortfarande grönt med blommor och blader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback