Blondie.

Hem kommen nu igen. Efter en runda på stan, lunch på La dolcé vita. Och en impuls slingning av mitt hår.! Som om jag har tid och sitta hos Frisören i två timmar lixom?! Egentligen inte. Men vad gör man. Hamnade hos en jätte duktig och trevlig frisör. Som verkligen lyssnade på vad man ville! Hade bara tänkt att slinga mej, men varför inte toppa sej när man ändå är där?! Så de blev klippning också. Så nu är mitt hår ljust ljust och friskt igen! Redo för att sitta på ett fylg i ca 15 timmar lixom. Dock 1200 kronor fattigare, som ja skulle behövt till resan. Men va krattan. Vad gör det om tusen år?

Men nu måste jag ta tag i gårdagens diskberg här hemma och sen måste jag Packa både min & Timbas väska. Inte äns det har ja gjort än, men vaddå, jag åker ju inte förens imon morron. Har ju all tid i världen på mej :)! Enligt mej själv. Tidsoptimist javisst.


Ursäkta dåliga bilden. Men här är resultatet, för jävla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback