Dessert.

Tog mej visst en lång sovmorron idag ändå. Men det va ja värd.! Håller på å tvättar nu. Och precis kokat ihop kvällens Dessert. Frågan är hur den smakar sedan? Det återstår och se, om den blev lykad eller ej. Men mina vänner är ju inte så kräsna, hoppas jag! Den är nog mättande som tusan, då den enbart typ består av Grädde! Så frågan är om man orkar dessert efter en massa mat?!

Köpte mat för 400 hundra, så kommer väl blir en massa mat över. Men får skicka med dom lite matlådor isåfall, för jag har minsann ingen nytta av maten sedan..


Vad ska det bli tros?

Nu myser jag runt här till Tracy som vanglit. För himmla gött! Ska plocka iordning en bit, fortsätta med tvätten. Och gå till affären igen, då jag misslykades med min granityr till desserten, så måste köpa mej ny choklad. Hur tusan svårt ska de va att smälta choklad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback