Fredag.

Just nu är jag mest bitter över att jag faktiskt jobbar imorgon, upp i ortan! Det är skittrist en Lördag morgon! Jobbat hela dagen idag, så en aningen seg nu. Men när jag slutade work så stog visst en liten flinga och väntade på mej! Så då blev man genast lite piggare! Men nu har han åkt vidare på Techno fest i Gränna. Och jag är en bit nervös för hans kommande äventyr. Men packade på honom lite varma kläder och ett täcke så han överlever natten (och helgen) Han ville ha med mej på dessa äventyr, men ike ike. Jobbet går ju faktiskt i första hand. Hade varit galet kul dock.

Nu ska jag ge mej på en liten snabb städning och sedan krypa till kojs.
För imogon blir de, The big Partey! Är taggag till tusen! Outfiten är klar, nästan. Måste väl prova det först dock.
Sesså här har jag inte tid att sitta, måste ta tag i städningen nu.
Då Lina, Åsa, Amanda, Klara, Mea, Annelie, Elrvia kommer hem till mej imon efter work. Några eftersläntare kommer säkert också :)! Ska bli trevligt till tusen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback