Just idag!

Just idag mår jag bra, just i dag är jag stark!

Dagen har bestått av jobb hela dagen lång, rullat på finfint :)! Jag har lagt mej lite på latsidan de senaste dagarna, enligt mej själv men inte enligt de andra! Men de är nog bara för att ja faktiskt åker SNART! Jisses tiden tickar på så fort så fort! Och det va väl idag jag kopplade att ja faktikst åker snart!! Skrev ut mina flygbiljetter idag! Så nu är det bara visumet kvar som ska hämtas. Hundvakt är fixat, bästaste Natta ♥!! Tusen Tusen Tack!! Sen är ja väl inprincip redo? Eller kankse inte, tvättning, blommvakt, packning & växla pengar står fortfarande på To Do List.

Fick ett glatt överraskande sms innan med. Sånt gillar vi! En fin vän vän vän som hade frågat efter mej på jobbet, som jag inte sett på år och dar. Men då hade jag precis trippat iväg typ! Himmla oflyt!
Men fick ett värmande sms av denna personen nunu, "du finns i mina tankar"!!
Hallååå hur sött vatt inte de på en skala? Tokigt!

Sen får man mindre roliga sms, jag hatar när mina vänner mår dåligt och det verkligen inte finns nått sätt jag kan hjälpa dom på!! Vad ska man göra då lixom? Peppat har jag redan försökt att göra till tusen..




Kommentarer
Postat av: Nathalieg

Ska bli mysigt å ta hand om Timba:) tycker nog mina bebisar också!! Hoppas att du ska få en underbar resa! Puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback