Kompis, det går bra nu!

Igår vatt en sån GALET bra dag!! Började ju inte jobba förens fyra som sagt. Och det va nog den roligaste jobbdagen på väldigt väldigt länge. Shit va kul vi hade och bara flummiga till tusen! Så timmarna bara schwissade för bibi. Mer sådana dagar tack!! Tackar mina fina jobbakompisar för det ♥ !!

Sedan när jag kom hem på kvällsingen så gick jag innan för dörren med ett stort leende på läpparna!! Jag va super glad hela kvällen. Även kvällen vatt grymt lyckad. Trevligt sällskap och en massa skratt och tjötande. Vid midnatt blev det en promenad till Max också, det satt som en smäck :)! Även promenaden dit och hem va galet kul. haha. Fick även höra några fina ord! "Vad kul de är att se dej såhär glad och se dej skratta, du bara sken upp när du kom hem" !! Det värmde en bit i hjärtat mitt.

Dagen idag har bestått av jobb också, kassan hela dagen! Så en bit slut i mitt huvve nu! Knappt att jag orkar tänka på Wordfeud!.. Clubcaj ikväll, hade sååå gärna viljat gå, men börjar ju sju imorgon, så fick skippa den festliga biten idag. Ackack! Plus att jag inte har en ända krona, tappade ju mitt bankomat kort på stan här om dan. Typiskt mej! Hur ska ja över leva helgen??

13 DAGAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback