Måndag!

Måndag igen, allaredan! Jösses va tiden springer på!

En snabb utdate om helgen.
Har varit ledig hela helgen, tok gött! Konstigt nog har jag inte hunnit med att göra så mycket vettigt ändå?!

Fredagen spenderades med fina Angelica hemma hos mej, skulle vidare på förfest, men tiden bara sprang förbi! Så det blev en sen utgång till Harrys ala DJ CHUNKIE. Klackarna i taket på sliver! Grymt! Tappade mitt legg och mitt busskort, bohoooo!

Lördads kvällen spenderades först hemma hos mej en sväng sedan på förfest hos min Emma, sedan vidare till en annan glaet seriös förfest! Dj och disco kula och grejjjer, folk som tusan! Snacka om att den personen måste haft ångest i Söndags? haha. Kan inte varit städat och mycket hela glas kvar dan efter... Planen va sedan att gå till Harrys igen. Men jag ändrade mina planer, eftersom jag gillar impuls grejjer. Så begav jag mej hemmåt och hämtade Timba och sedan vidare till Vetlanda, av alla ställen! haha Jössös. Håll i Hatten. Det va en konstig kväll, att vara vilsen i vetlanda är inte min grejj!! Men de är ju kul att man kan skratta åt det såhär i efterhand iallafall. haha.

Idag har jag jobbat, rullat på fin fint. Förutom att jag varit trött, somvanligt!
Men pallrade mej ändå ut och gick en promenad på cirkus en timme med Timba efter jobbet! Hurtig som ja är!
Nu sitter jag här och är hungrig som ett as! Och jag har inga pengar, inte ett endaste öre. Eftersom ja tappat mitt bankomat kort också! Gaaah! Jobbit till tusan. Och inte finns de nån snäll själ som vill bjuda på mat.

Det är förens nu man förstår hur jobbit dom som inte har några pengar har det egentligen. Fy tusan! De är ju kämpit ala sune!!



Kommentarer
Postat av: Nathalieg

Fin han är plutten :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback