Om inte för evigt ändå för en stund.

Sådär ja! Ännu en jobb dag avklarad! Och jösses vad vi haft och göra idag, helt galet! Fick tillomed skallevärk för att jag stressat som satan! Det kan inte vara hälsosamt med ett sådant jobb?! Iallafall trotts folkmassan så hann vi med en TYST MINUT för Stefan Liv. (Liv?) ! Att stanna upp en hel resturang och ett varuhus och att ALLA verkligen va knäpp tysta i en minut vart inte illa! Även kunderna va helt knäpptysta, alla hundratals i resturangen och alla i varuhuset! Jag var nära en tår där ett slag! Det är så Hemskt så hemskt! Hade gärna viljat gå på minnesstunden idag. Ångrar bittert att jag inte jobbade i en HV tröjja idag asså! Tusan de skulle jag gjort!!

Sedan hann vi även med att spana på Sverigedemokraternas lilla upp tåg, en demostration som hölls hus utanför jobbet! Cheeses va Poliser de va. Cirka 50 talet, även motorcyklar, hundar, helikopter. Tycker det är lite smått, ganska mycket överdrivet! Det va ju fler poliser än Demostranter typ.

Hade en smula tanke på att Tattuera mej igår. D. skulle komma hem hit till mej och tattuera oss. Men det somnade jag ju givetvis ifrån, trött som jag vatt! Men en annan dag maybe :)!

Nu ska ja strax jumpa in i duchen och göra mej redo för aftonen. Bytt så att jag börjar nio imon istället för Sju :)!

Btw. Åt Vegetariskt idag igen. Broccolisoppa! Jisses, tre dagar utan kött! Hurra för mej! De stakkas små djuren som stressas till döden skiljer dom åt.!


"Du får välja familjen eller spriten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback