Sessså.

Börjar bli en aningen bitter på att man aldrig är bjuden dit längre. Inte svarar på sms eller nått...Men orkar inte lägga ner mer energi på det nu.
Jag har annat å tänka på!

Jag ska snart åka och det ska bli så JÄKLA underbart. Att komma iväg. Vara ledig. Bara vara. Bli ompysslad. Hitta tillbaks till mej själv. Ta en funderare på livet.
Jaa you know!

Tusan hur ska jag hinna med alla mina bestyr innan ja åker?
Jobb imorgon.
Jobb på Tisdag, sedan blir dej hejdå Pannkakor med fina workmates.
Ledig Onsdag, så då blir det att tvätta/packa. Och på kvällen blir det hejdå Tacco med Elin. Mys! 

Fick fressten ett väldigt värmande sms igår ;
Vad folk än säger, vad folk än gör.
Glöm aldrig bort att du är Fantastisk
Du är bäst!

Tusan, man blir så glad av sånna sms. Att det faktiskt finns underbaringar som bryr sej och tycker att jag är bra som jag är. Det värmde till i hjärtat mitt.♥


JU MER DU SPOTTAR PÅ MEJ, DESTO SNABBARE KOMMER JAG BLOMMA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback