Staden känns för liten.

Äntligen hemma! Efter den tråkigaste och segaste dagen på jobbet ever! Jössös va surt de har varit idag!! En promenad med min lilla bus har hunnits med också, så nu liggar han här på mig och myser.!

Blir väl snart läggdags igen, kanske kolla på en film också. Upp med Tuppen för att jobba imon igen, då jag håller tummarna för en roligare dag! Men de tvivlar jag inte en sekund på.

Det kontsiga är.
Att bara för att man varit en bit nere denna vecka och typ inte orkat göra nånting, knappt gått utanför dörren, så är man hux flux knappt inte välkommen till vissa längre?! Varför är det så? Borde det inte vara tvärt om, att man är mer än välkommen när som helst typ?? Det är konstigt liv man lever. Tänk om man hade gått och blivit nykterist, då hade man typ inte haft en ända vän kvar.. tragiskt!

Vatt iallafall med bjuden med Klara & Comapany ikväll, men orkade verkligen inte det. Eftersom jag måste hem å grejja efter jobbet och som sagt börjar Sju imorgon. Men en annan dag, då jäklar!! Imon typ :)?

Undra om man ska äta upp min halva FALAFEL rulle som ligger i kylen? Åt Vegetarisk mat på jobbet idag också, fylld paprika! Yuaamii! Och sedan lite dill stuvade potäter!

20 dagar!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback