Tack för att du finns.

Fick ännu ett jobbigt samtal igår :(. Asså den här helgen har varit vrikad! Måndagen som skulle bli min nystart. Men så blev det inte redigt, de blir inte alltid som man tänkt sej! Nu håller ja tummarna för att även detta ska bli bra!!
Kom igen nu! Kämpa kämpa kämpa!

Annars så har denna dagen varit helt okej.
Tvättat och plockat iordning en bit. Varit på a6 en snabbis och fixat lite, 
för ambasaden ringde mej i morse! Jag blev väl inte helt gokännd.

Nu har jag bara ett litet (STORT) problem kvar. Har ingen hundvakt! Hur i tusan ska jag lösa detta nu? När allt helt plösligt bara vändes så fort.
Finns väl hund pensionat för ca 4000 kronor.. men?

Tack för att du finns!
De ordet fick jag höra igår, och det värmde till rejält! Det är ett ord som man får höra aldelles för sällan, som en trähäst som mej. Men det var en uppskattning på att jag bryr mej och att personen uppfattat det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback